Accu-Chek SmartGuide aplikacija
Što ako se moj telefon izgubi ili pokvari?
Ako izgubite svoj telefon ili ako se on pokvari i prijeđete na novi telefon, morate preuzeti Accu-Chek SmartGuide aplikaciju na svoj novi telefon i prijaviti se sa svojim postojećim računom Accu-Chek Care. Postavke (npr. ciljni rasponi, jedinice itd.) i podaci do 6 mjeseci vratit će se s Vašeg računa na novi telefon. Ovaj se postupak odvija tijekom prve upotrebe, a ako je uspješan, dobivate obavijest.
Kada se aplikacija postavi na novom telefonu, sljedeći je korak ili uparivanje novog senzora ili ponovno uparivanje trenutačnog senzora koji još nije istekao.
Ostale kategorije
Pogledajte ostale FAQ kategorije klikom na donja imena kategorija.
- Specifikacije
- Postavke aparata
- Opća uporaba
- Podaci
- Testiranje - općenita pitanja
- Test trake
- Kemija
- Uzimanje uzorka
- Spremnik traka
- Namjena i dokumenti za registraciju
- Materijali proizvoda, popis materijala
- Higijena pri uporabi i sterilnost
- Igla i lanceta
- Dubina lancetiranja i postavke dubine
- Alternativno testiranje na licu mjesta
- Clixmotion tehnologija
- Lancetar jednim klikom
- Patenti generici krivotvorine
- Točnost
- Interferencije i ograničenja
- Accu-Chek SmartGuide CGM rješenje
- Accu-Chek SmartGuide senzor
- Accu-Chek SmartGuide Predict aplikacija
- Upravljanje podacima